راه‌اندازی مجدد خط تولید کارت هوشمند ملی در کشور/ تا آخر امسال همه کارتشان را می‌گیرند

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از راه‌اندازی مجدد خط تولید کارت هوشمند ملی به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان خبر داد.
تصویر راه‌اندازی مجدد خط تولید کارت هوشمند ملی در کشور/ تا آخر امسال همه کارتشان را می‌گیرند

به گزارش سایت خبری پرسون، هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با استقرار دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، در مردادماه سال ۱۴۰۰ تغییرات مدیریتی در سازمان ثبت احوال کشور صورت گرفت. راه اندازی مجدد خط تولید کارت هوشمند ملی یکی از مهم ترین اقدامات این سازمان است. امسال هم مجدد با برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم از ظرفیت و توان داخلی این سازمان در جهت تولید کارت‌های هوشمند ملی استفاده شد.

وی ادامه داد: در سه شیفت کاری نسبت به صدور تعداد ۱۰ میلیون کارت هوشمند ملی مربوط به افرادی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا ابتدای سال ۱۴۰۰ ثبت نام نموده و در صف انتظار بودند، اقدام کرده ایم به طوریکه در سال ۱۴۰۱ تمامی کارت‌های معوقه صادر و تحویل متقاضیان داده شد.مابقی در سال ۱۴۰۲ مجدد مورد بررسی قرار گرفته است و تمام تلاش بر این است که تا اخر امسال تمام افراد کارت خود را دریافت کنند.

ئیس سازمان ثبت احوال کشور بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی و تاکید رئیس جمهور و وزیر کشور، برقراری ارتباط ایرانیان خارج از کشور با داخل بوده است که با هماهنگی‌های سازمان ثبت احوال و وزارت امورخارجه و برگزاری چندین نشست، زیرساخت‌های لازم فراهم و امکان صدور و تحویل کارت هوشمند ملی برای ایرانیان خارج از کشور فراهم شد.

کارگر بیان کرد: صدور کارت هوشمند ملی ایرانیان خارج از کشور و اخذ درخواست برخط کارت ملی از اواخر اسفندماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و هم اکنون در ۲۲ نمایندگی فعال و در حال حاضر نیز هماهنگی‌های لازم با وزارت امور خارجه جهت توسعه آن در حال انجام است.

منبع: همشهری آنلاین

510102